Wednesday, March 18, 2015

Jó játék a szlovák martinus-nál

Az egyik szlovák könyváruház – martinus.sk-nak, napokban találkoztam egy jó kis játékával. Internetes oldalukon adott egy nagy kép, amin összesen 64jól ismert könyvet rejtettek el, rajzolt formában. Március folyamán, minden nap egy-egy részletet feltárnak a képből a versenyzőknek, akiknek az a feladatuk, hogy minél több könyvcímet megnevezzenek. A szerencsés nyertes akár 128 szabadon választott könyvet nyerhet J!! Ki ne akarna játszani? Minden megnevezett könyvért egy szabadon választott könyvet nyer a versenyző 10 euró értékben. Ha pedig március folyamán vásárol is, mindezt megduplázzák!


A versenyzők segítséget is kaphatnak, ha vásárolnak a martinus-nál, és a kép teljes mását néhány boltban meg lehet nézni. A kép jelenlegi állását posztolom, de ezen a linken megnézhetitek eredetiben is. Azért már elég sokat fel lehet ismerni! Ti hányat? J Lehetne itt is valami hasonló!

5 comments:

  1. Láttam már, amikor írtál erről a játékról, csak megvártam, míg a teljes kép látható lesz :). Ha jól számoltam, 21-22 művet sikerült felismernem. Ez vajon mennyire számít jónak? Támogatom az ötletet, ha nem is nyereménnyel egybekötve, de nálunk is lehetne ilyen! :)

    ReplyDelete
  2. Látod, én el is felejtettem megnézni a teljes képet.
    Én most hirtelen 15-öt találtam, te ügyesebb vagy. :) De szerintem be raktak szlovák műveket is. Majd utána nézek lesz-e valahol megfejtés :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lehet, te pont azt a tizenötöt találtad meg, amit én nem :). Lehet, a szlovák irodalomban nem vagyok otthon :$. Oké, köszi :).

      Delete
  3. Na megvannak a megfejtések. Itt olvasható. Szerintem a nemzetközire rá tudsz jönni az írók neveiből, de van jópár szlovák is :)

    http://blog.martinus.sk/wp-content/uploads/2015/04/knihy_sifra.jpg

    ReplyDelete