Saturday, January 31, 2015

Hópehely

A január hónapom nem telt könyvvásárlósan. Elsősorban nem is akartam, mert decemberben nagyon bevásároltam, de január vége felé, eszembe jutott, hogy a tesóm adott még nekem két 500 forintos Alexandra utalványt. Gondoltam akkor veszek érte Zola könyveket. Mivel csak a Nana volt meg nekik, azt mégsem tudtam venni (az már megvan). Így, amit vettem, az az Édes Anna lett, ritka ronda borítóval. Ilyen diákkönyvtáros-szerű, de nem az az ismert. Az igazat megvallva olyan kiadás, amit normálisan a kezembe sem vennék (Mérték kiadó, ha valakit érdekel). Értem én, hogy minél olcsóbban ki kell adni, de ha már úgyis nyomtatnak neki borítót nem lehetne valami ízléseset?? Többet kéne mondani, hogy a kevesebb gyakran több… Na, nem baj, már így lett. Volt otthon még karácsonyról hópihés csomagolópapírom, így azzal beborítottam, így nem kell néznem a ronda elejét J.

2 comments:

  1. Az a sorozat tényleg nagyon ronda, de tudjuk, hogy: "ami belül van, csak az számít" ;). De legalább a csomagolópapírt is újrahasznosítottad :).

    ReplyDelete
  2. Már amúgy is felakartam valamire használni, mert tetszett is a papír. Plussz az erősebb verzió, nem az ami rögtön elreped :)

    ReplyDelete