Sunday, November 30, 2014

Csúszkál a sarkam a faleveleken – november

Novemberben elég sok bejegyzés született, pedig nem így terveztem, és főleg furcsa, hogy a legtöbb nem is könyvről, pedig végre sikerült befejeznem 3 régen elkezdett könyvet. Ami az ebben a hónapban beszerzett könyveimet illeti, azok is inkább októberhez kapcsolódnak, ugyanis inkább olyanokról van szó, amelyeket kicsit későn kaptam meg.

A szülinapi könyvrendelésem október vége felé érkezett meg (már majdhogynem a szülinapomon rendeltük, úgyhogy nem is csoda J) a bookdepositoryról, de csak november közepén kaptam kézhez, mert akkor hozták nekem el, ugyanis az otthoni címemre érkeztek. Ezek a könyvek a Stephen King On writing-ja, és Ronald Kessler-től az In the president’s secret service. Az előbbit már egy ideje el akarom olvasni, az utóbbit pedig az Olympus has fallen megnézése óta. Újra felkeltette bennem az érdeklődést a titkos szolgálatról, és mivel most lehetőségem is volt szerezni ilyen könyvet, miért ne.

A harmadikat az egyik barátnőmtől kaptam születésnapomra, Singer Magdolna Veszteségek ajándéka címmel. A negyedik könyvet pedig a Maxim kiadó küldte el nekem, Nina George-tól a Levendulaszoba címűt.


A decemberem nem tudom hogyan fog alakulni, elutazok 2 hétre, így valószínűleg addig nem is leszek nagyon internet közelben sem, és írás közelben sem. De remélem legalább elég új könyvvel térek haza JMég mindig azon töröm a fejem melyik könyvet vigyem magammal az útra. Mert mondjuk, egész listám van, mi mindent szeretnék ott is venni, de amíg odaérek addig is kell valami. Újat szerintem már nem veszek (se időm, se fölös pénzem az út előtt), de kell választanom egyet ami nem túl nehéz, tehát puhakötésű, és nem is túl hosszú.

No comments:

Post a Comment