Thursday, April 17, 2014

Nem kedvelem az Ulpius házat :/

A könyvtolvajt el akarom olvasni… De miért az Ulpius ház adta ki? Szerdán a kezembe fogtam a könyvet, hogy megnézem az árát, és látom, hogy az a szerencsétlen Ulpius-ház adta ki. Mivel annyira nem bírom őket, hogy így szerintem angolul fogom olvasni a könyvet… Arról nem is beszélve, hogy kicsit túlárazták. Még külföldön is sokkal olcsóbb. Azért szerintem 4000Ft-ot nem kell elkérni egy könyvért, csak mert nagy a felhajtás körülötte. Kapzsik. Mondjuk ezt mostanában észrevettem más könyveknél is, aminek kiadtak egy új, „filmes-borítós” kiadását. Nem tudom miért idegesít ez engem fel, de még mindig bosszant… De erről már sokat írtam, nem fogok megint… Hát nem is baj, már úgyis régen rendelni akartam a bookdepository-ról, úghyogy itt lesz az ideje J Mondjuk más könyvek vannak a listámon, ezt elég lesz elolvasnom azután, miután már kevésbé lesz nagy felhajtás körülötte. Olyan 2 év.. Kb. anniba telt nekem elolvasnom a Pi életét is J És nem bántam meg.

No comments:

Post a Comment