Sunday, April 27, 2014

Könyvfesztivál 2. szuszra

Tegnap igyekeztem leírni a gondolataimat az előadásokról, amíg még friss volt, hogy ki ne hagyjak semmit, habár szerintem így is sok minden kimaradt J. De azért még szeretnék pár szót írni a Könyvfesztiválról általában. Néhány érdekességet, észrevételt. Például, hogy valamelyik idegen nyelvű könyvesbolt standjánál a Harry Potter könyvek 700Ft-ért voltak kaphatók. Annyiért én is megvettem volna, pedig nem érdekel J. Ahogy nagyon sok helyen láttam, hogy aktuálisan elővették Marquez és Alice Munro könyveit is angolul. A Libra könyvek standjánál valahogy már rendszeres vásárló vagyok, mindig találok valamit, amit magyarul nehezebb lenne beszerezni. Most is vettem 3 könyvet, sajnos hármat vissza kellett tennem, mert már túl sok lett volna egyszerre L.  Hamar rájöttem arra is, hogy sajnos hiányzott egy jegyzetfüzet, amit még be is akartam tenni, de végül elfelejtettem. Aztán még párszor gondolkodtam, hogy vegyek-e valamilyet, de végül nem vettem. A Petőfi Irodalmi múzeumnak, megint nagyon ötletes ajándéktárgyai voltak, lehet hogy valamikor már beugrok hozzájuk ténylegesen és szétnézek. A múltkor úgy lehúztam az Ulpius házat, most adok nekik egy kis kreditet. Azért kiadnak normális könyveket is, nem tudtam hogy azokta z új kiadású klasszikusokat ők adták ki (pl. Dorian Grey arcképe). Sajnos a kínálat még így is elég sovány. Meg a Könyvtolvajt direkt megkérdeztem, és itt csak 2600Ft körül volt az ára, de már elvből nem veszem meg. 
Amit még megjegyeznék, az egy A Biblia mindenkié kezdeményezés. Az igazat megvallva, nem tudom mi is ez pontosan, csak azt tudom, hogy az a kiadó, akitől 2 éve én is vettem a Bibliámat, most megint más kiadásban adta őket ki. A galérián, pedig az egyes részeket hirdette érdekes képekkel. Íme néhányuk (mégegyszer bocsánat a képminőségekért):






No comments:

Post a Comment