Saturday, November 30, 2013

Egy kis dvd..

Mivel kicsit rossz a kedvem mostanság, ezért amikor valahogyan megláttam az Avonlea hirdetését, úgy döntöttem, hogy megrendelem a Váratlan utazás és a Anne DVD-ket tőlük. Mindkettőt ezer éve láttam, és most olyasmire volt szükségem, amire még oda tudok figyelni, és nem fújom fejből a részeket, mint a farmnak. Így hát a héten azt is megrendeltem, és 2 nap múlva nálam is volt, csak a sok munka miatt eddig még meg sem tudtam nézni. De nem baj. Eljön majd az ideje.


És amit még vettem valamikor hónap elején az Az órák (The Hours) című film. Nagyon régen, amikor még új volt, akkor én elkezdtem nézni, de szerintem 10 perc után feladtam, mert nagyon unalmas volt (legalábbis úgy emlékszem). Aztán én nem is tudom hogyan, de valahogy nemrég érvényesült bennem, hogy a film egyik főszereplője Virginia Woolf-ot jeleníti meg, és akkor döntöttem el, hogy meg kell néznem. Amikor megláttam a boltban meg is vettem, de még azóta sem néztem meg, úgyhogy még az is várat magára. De nem baj, majd ennek is eljön az ideje. És akkor majd valószínűleg írok is róla.

No comments:

Post a Comment