Friday, November 29, 2013

Hálaadás hónapja...

Amint az októberem hipp-hopp elmúlott a lakásdolgok miatt, úgy szaladt a november is el – majdnem minden hétvégén 300km utazással haza, aztán meg a heti 10+ túlórával. A könyvvásárlás szempontjából gyenge októbert követően azt gondoltam, hogy a november sem lesz másként. Hát mit ne mondjak, tévedtem. Először egy régi áhítat, a bookline kívánságlistámról kacsingatott rám 66%-os kedvezménnyel… Aztán jött a „Márai-sokk”. Éppen november elejei sétámat hajtottam végre az Alexandrában, amikor az újdonságok között észrevettem Márai új kabátba öltöztetett könyveit. Jobbanmondva csak kettő volt a középpontba kiállítva. Az egyik Az igazi, a másik a Judit… és az utóhang. Kezembe vettem, megcsodáltam új, nagyon ízléses borításukat, és hát sajnos elolvastam a fülszöveget is. Annyira megfogott, hogy azt mondtam nekem ezt meg kell vennem. Persze akkor nem tudtam, mert arra nem jutott, de elhatároztam, hogy mindenképp megszerzem. Aztán hétvégén addig-addig nyomoztam, amíg meg nem találtam a Libri oldalán még az 1 generációval fiatalabb kiadásban, mindkét könyvet. Mivel máshol már ez a kiadás nem volt kapható, ezért rögtön gyorsan megrendeltem, nehogy lemaradjak róla, így mégis olcsóbban jött ki.


Még azon a héten észrevettem az Alexandrás könyvmaratont is, ami 40%-al olcsóbban szolgáltatott könyveket. És mivel megtaláltam közte kettőt, amit el akartam olvasni majd (teszem hozzá mindkettő újabb, nem klasszikus), ezért megrendeltem azokat is. 

Így hát a novembert ezekkel a könyvekkel zárom:
  • Don DeLillo: Cosmopolis
  • Márai Sándor: Az igazi; Judit… és az utóhang
  • Beth Hoffman: Déli álmok
  • Kathleen Grissom: Tölgyfa a dombtetőn

No comments:

Post a Comment