Sunday, June 30, 2013

Nemsokára október

Hát technikai gondok mindentéren. Nem az én napom. Hónap utolsó napja, és meg akartam írni a bejegyzést a beszerzett könyveimről. Erre kaptam egy rossz mosógépet.


Na szóval, ebben a hónapban 2 könyvet vettem, az Alexandra -40%-os napjain, tehát majdhogynem féláron. 2 klasszikusra esett a választásom, amelyek egyébként is a kívánságlistámon szerepeltek. Az egyik Orwell-től az 1984. Ennek nálam nagy története van. Még gimi alatt kezdtem el olvasni, a tesóm vette nekem ki a könyvtárból. Nagyon tetszett, és ő nem tudta hogy én olvasom, és egyik nap arra jöttem haza, hogy a könyv sehol. Hát ő visszavitte a könyvtárba. Így történt, hogy nem fejeztem be  a könyvet (annak az okát máig nem tudom, miért nem mentem vissza a könyvtárba kivenni) éls azóta is emlegetem, hogy azt még be kell fejeznem és egyébként is meg kell szereznem a könyvtáromba. Így most megtörtént mehet az újraolvasás.

A másik könyv az Fitzgerald Szépek és átkozottak-ja. Tőle már 2 könyvet is olvastam, mindekettőt angolul, és úgy volt ezt is úgy fogom, mert magyarul sokkal drágább volt mint az angol könyv amit meg tudtam volna venni. De így hogy leárazták, körülbelül egy árba került vele, ígyhát gondoltam megveszem így. Ennek ellenére még mindig érdekelne eredeti nyelven elolvasni, hogy lássam, érezhető-e ezen is Fitzgerald stílusa.

1 comment: