Thursday, February 28, 2013

Új könyveim január-február

Január-február nekem könyvszempontból nagyon gazdag lett. Ugye mint írtam korábban, megvettem Zola The Masterpiece című könyvét a Cézanne kiállítás után a Szépművészeti Múzeum ajándékboltjában (amit egyébként azóta már el is kezdtem olvasni a Cézanne élete című könyvvel párhuzamban). Aztán megkaptam a Pi életét is angolul (erről részletesebb információt nem akarok adni, egy elkésett karácsonyi ajándék volt vagy mi). Aztán ugye, mivel már kinéztem korábban az Oxford könyvesboltban a Scott naplóját, azt nem hagyhattam ott és egyik ebédszünetem alatt elvágtattam érte. És ugye még aznap este elmentem a Peter Terrin könyvbemutató estjére, ahol egy tiszteletpéldánnyal tértem haza.

2 comments:

  1. Scott naplójaaaaa?????? Nahátezmárhogyhogymááááá???? Mielobbi beszámolóóóót!!!! :)))))
    Nagyon szép fogás!

    ReplyDelete
  2. És mégám oxford klasszikus :) Mondjuk ő elég hős az angolok szemében :)

    ReplyDelete