Saturday, March 2, 2013

Lois és Clark – Superman legújabb kalandjai… Az elfeledett klasszikus

A DVD fülön találkozhattatok a régi Superman sorozat boksz szettjével is, amire még nyáron bukkantam rá, nagyon jó áron, és mindhárom évadra egyszerre!! Nagyon megörültem neki, még alapiskolás koromat emlékezteti, akkoriban ment a tv-ben, és ugye akkor mindennapos nézés volt. Nem tudom hogy azért-e, vagy mi okból, de még mindig nagyon tetszik. Nyilván nem új sorozat, de szerintem van egy kisugárzása. Lassan haladtam az első évaddal, néha esténként megnéztem 1-1 részt, tényleg soha nem többet mint kettőt. Talán ezért is tartott fél évig, míg megnéztem az első évadot. Körülbelül február közepén fejeztem be az első évadot, és úgy gondoltam ideje emlékezetetekbe idézni. 

A sorozat Lois Lane és Clark Kent mindennapi életét mutatja be Metropolis fiktív városában, ahol nyilvánvalóan magas a bűnözés és nem egyedi eset a természetfeletti dolgok létrejötte sem (láthatatlan emberek, emberek eltüntetése, klónozás, stb.), így talán nem is olyan hihetetlen hogy Superman a szuperképességeivel segíti a helyi rendőrség munkáját. Hogy mit találok mégis ebben olyan megnyerőnek? Mert biztos hogy nem a természetfölötti történéseket. A kedvencem maga a Daily Planet sajtó szobája, ahol Lois és Clark – Superman inkognitóban dolgozik, írogatnak és nyomoznak. Ki ne álmodna jobb munkahelyről? Lois karaktere is nagyon jól meg van írva, emlékszem mindig „ő akartunk lenni amikor megnövünk” :). Úgy látszik ez most sem változott. Lehet azért vagyok még mindig szingli :) Várom én is Supermant :D. Viccet félretéve, szerintem jó kis sorozat volt ez a maga idejében a maga barátságos unrealitásával együtt, és ezek szerint még nosztalgia nézésnek is beválik. Még vár rám a következő két évad, és valószínűleg majd megrendelem Amerikából a 4. évadot is hogy teljes legyen a kollekcióm, ugyanis az Magyarországon már nem jelent meg. Csak ne lenne pont az az évad még mindig olyan drága…

1 comment:

  1. A 3 évadnál morci leszel megvaltoztatták Clark hangját ami igen rossz .... Fóleg ha megszoktad Miller Zoltánt

    ReplyDelete