Sunday, December 9, 2012

Újdonságaim november-december eleje (reszkessetek betörők és társai)

Aktualizálom az oldalt a dvd-kel, amiket beszereztem novemberben, és december legelején. Könyveket is vettem, de arról majd a karácsonyi posztban szerintem, ugyanis néhányat majd csak karácsonyra "kapok meg". Szóval novemberben vásároltam meg a Joey DVD 1.évadát, mert mivelhogy megvettem a 2. évadot, gondoltam jó lenne az első is... Persze amilyen szerencsém volt, rögtön hibásba botlottam... Kinyitottam a csomagolásból, és rögtön az ölembe hullott egy darabka a dobozából. Szépen össze volt törve. Vittem is vissza másnap a Media Markt-ba, ahonnan való volt. Felajánlották nekem hogy csak kicserélik a dobozt… Na persze… Mondtam hogy kérek egy újat vagy vissza a pénzemet. Így aztán kicserélték nekem. Ami fura ezzel a dvd kiadással, az az volt, hogy a disceknek 2 oldala volt… Mint a kazettáknak :) Ilyet még sose láttam… Féltem megfordítva betenni a dvd lejátszóba, mert nem hittem el hogy ez igy létezik. Hét már ezt is tudom… Azért jobban örültem volna ha megvan normál kiadásban.


Megvettem még a Burlesque című filmet Cher és Christina Aguilera szereplésével, mert már kinéztem korábban. Aztán persze meg kellett vennem a Reszkessetek betörőket is. Sajnáltam hogy a trilógiát adták ki boxban, mert hogy mit ne mondjak a 3. résznek szerintem semmi köze az eredeti reszkessetek betörőkhöz. Kérdeztem is nem-e lehet megvenni csak az első kettőt, de hát nem lehetett.. nekem meg nagyon kellett az első 2 :). Pedig megvan videokazettán, le is van töltve, meg tudom leadják minden éven a tv-ben is, de egy ilyen klasszikus meg kellett venni eredetiben is. 
 
Aztán amikor bementem az Alexandrába átvenni a könyvrendelésem, onnan is elhoztam 3 dvdt.  A Segitséget (The help), a facebookos filmet, aminek nem is tudom mi a magyar címe (Social Network) és az Edit Piaf életéről szóló filmet, amit mióta megkapta Marion Cotillard az Oscart érte, meg akartam nézni.

No comments:

Post a Comment