Tuesday, December 25, 2012

Na kinek mit hozott a Jézuska??


     Mármint karácsonyra :). Nekem ezt a három könyvet, amit kértem. Mind a három életrajzi, de nem szándékosan, egyszerűen pont nem sokkal karácsony előtt találtam rájuk valahogyan, és felkerültek a listámra. Kivéve a párizsi feleséget, azt kb. megjelenése óta meg akarom venni.


     A három életrajz, az John Nash-é a matematikusé, aki a játékelmélettel lett híres, és mivel egyetemen, nagyon szerettem a játékelméletet, és persze az „Egy csodálatos elme” is azok közé a filmek közé tartozik, amiket eredetiben is megvettem, nem volt kétséges, hogy kell nekem ez a könyv, amikor megtudtam hogy létezik. Tudom kicsit később, mint kellett volna, de azért jobb mint soha. Már el is kezdtem olvasni.

     A második a már említett Párizsi feleség, csak mert érdekel. Hedley Richardson életét vetette papírra az írónő, Paula McLain. Ugye tudjuk Hedley nem az egyetlen felesége volt Hemingwaynek, hiszen még rám vár a „Hemingway és Gollhard” című film is, amely az egyetlen olyan Hemingway feleségnek a történetét meséli el, aki maga vált el az írótól. 

     A harmadik Tolsztoj feleségének története, amitől még pontosan nem tudom mit várok, de amit hozzájutok, elmesélem. Jelenleg a másik két könyvel szemben ez áll az utolsó helyes olvasási sorrendben. Nem azért mert nem érdekel, hanem csak azért mert a másik kettő jobban.

No comments:

Post a Comment