Wednesday, December 31, 2014

Még mindig hideg van :)

Nem akarok, olyan mindenki által írt összesítőt írni, sőt, ez kifejezetten nem is olyasmi, amit elvárok, hogy mások elolvassanak (mert már kit érdekel, hogy hány könyvet olvastam, és hányat vettem és mit változtattam a blogon?). 100%-ig magamnak írom, persze senkit nem tiltok az olvasás alól :). Próbálok objektív maradni, több okból is. Próbálom nem úgy venni ezt a hónapot, mint az év végét, hanem mint csak egy újabb hónap végét. Lehet kívülállóbb lennék, ha nálam más hónapban lenne éves összefoglaló J. Mert azért valamikor össze akarom foglalni (persze, újra, csak magamnak). 


Tehát:

Ezen az éven több könyvet olvastam el mint tavaly, de ez csak mennyiségileg. Nem tudom, mi hány oldalas volt, és ami a legfontosabb, az oldalak sem jelentenek semmit. Vannak olyan idióta könyvek amiknek egy oldalára 50 szó van nyomtatva… Olyat próbálok nem is venni, hanem keresni más kiadást. Nem csak az olvasásban, hanem a vásárlásban is túlszárnyaltam magam. 47 könyvet vettem (ide megint kéne hogy jöjjön egy szubjektív megjegyzés, de akkor azt kihagyom). A 2013-as könyvlistámról 10 könyvet olvastam el, mondjuk ezek közül kettőt még tavaly év végén elkezdtem, de csak januárban fejeztem be. Ezen kívül úgy gondolom, változtatni kellene a listámon, mert már előre látok néhány könyvet, amit valószínűleg nem fogok elolvasni az elkövetkezendő 5 évben, hacsak valami nagy változás nem következne be, és olvasásra lennék ítélve.  Azokat szürkével jelöltem a listán, valószínűleg, lehet jövőre kihagyom őket teljesen.


Még mindig sok könyvem van, amiket még a blog indulása előtt vettem. Azok közül is remélem, egynéhány elolvasásra kerül, ha már azokról nem tudok írni, amelyeket még előtte el is olvastam. A bejegyzéseim is leheletnyivel többek lettek, persze ennek sincs semmi jelentősége. Még mindig inkább magamnak írom, nem olvasóközönséget próbálok gyűjteni. Azért még van pár könyv a listámon, amit még mindig meg akarok venni, de jövőre egy kicsit lejjebb viszem a vásárlásaimat. 

1 comment:

  1. Úgy látszik, idén mindenki a tudatosabb könyvvásárlásra törekszik, sok sikert hozzá! :)
    Szerintem teljesen mindegy, hogy hány könyvet vettél, olvastál, mert egyébként ehhez senkinek semmi köze. Ha akarod, elmondod, ha nem, megtartod magadnak :). Nekem is rengeteg könyvem van a blogom indulása előttről, de úgyis csak én tudom, mik azok és előbb-utóbb úgyis elolvasom őket, ahogy majd Te is :).
    Arra meg senki sem kötelez, hogy minden olvasott könyvről írjunk, arról írunk, amiről tudunk és akarunk :).

    ReplyDelete