Saturday, July 12, 2014

Stephen King party az Alexandránál

Csütörtökön véletlenszerűen megtudtam, hogy este az Alexandra könyvesboltban Stephen King estét tartanak, az új könyve, az Álom doktor magyar kiadása alkalmából. Hivatalosan, péntektől kapható a könyv, de a résztvevők, már előző este lecsaphattak rá, versenyek és nyeremények közepette.


Nem is akartam én odamenni, más programom volt és nem is vártam tőle túl sok mindent, ámde ha már a közelben voltam, mégiscsak benéztem. És milyen jól tettem! Körülbelül 100 ember lehetett ott a legnagyobb tolongásban, aztán már csak egyre kevesebben. A műsorvezető sokat dobott az egész estén, és mondhatom ezentúl sokan Bella Gabriella rajongókká váltunk. Először, ahogy indított, "na mondom ebből mi lesz", de basszus kb. minden King filmet-könyvet ismert. Nagyon-nagyon remek volt. Persze a pozitív véleményemet csak tetőzte, hogy az egyik verseny előtt megkérdeztem tőle lesz-e A bura alatt könyv sorsolása (már rég óta meg akarom venni), és ennél a kérdésnél engem szólított fel J. Nem kell nagyon komoly versenykérdésekre gondolni, a legtöbbet meg lehet fejteni, amit pedig nem, abban vagy a műsorvezető vagy a többiek súgása segített. A versenykérdések előtt, minden résztvevőnek meg volt a lehetősége, hogy kitöltsön egy kérdőívet, és a helyesen válaszolók között ugyancsak Álom doktoros bögrét és trikót sorsoltak ki. Tényleg, komolyan mondom, hogy csak az nem nyert, aki nem akart J. Nem egy személy, többször is nyert, mert kihúzták a nevét, és válaszolt versenykérdésekre is.

Már csak a részvét is megérte, ugyanis egy kitűző fallal kedveskedtek a látogatóknak, amelyről mindenki kedvére választhatott, és úgy tűnt, sohasem fogyott el.



Nagyon remek kis este volt, valóban jó ötlet az Alexandrától és az Európa könyvkiadótól (azt hiszem közös szervezés volt). Csak annyit mondhatok gyakrabban ilyet, és hogy köszönjük szépen!

Kapcsolódó cikkek:

No comments:

Post a Comment