Thursday, July 31, 2014

És minden a régi

Gondolkozom, hogyan foglaljam össze az e hónapi könyvvásárlást, de az igazat megvallva már azt sem tudom mit írtam, mit nem.  Valahogy ez a hónap hosszúnak és egyben rövidnek is tűnt, könyv szempontból eléggé gyérnek. Nem is mondhatnám, hogy vettem valamit, ugyanis a bookline rendelés jött végre meg a hónap elején (olyan régnek tűnik), de azt még múlt hónapban vártam. Így ennek keretén belül kaptam meg a Nyár Badenben-t és a Tüskevárat dvd-n. Aztán ugye meg kéne említenem a King-es Alexandra partin kapott A búra alatt című könyvet, de persze az nem vásárlás volt.


Ja és majd elfelejtettem (!! ebből is látszik, hogy tényleg túl hosszúnak tetszett ez a hónap). Valamit azért mégis vettem rendesen. Egy könyv a bookline-os kívánságlistámról akciós lett. És olyan majdnem féláron vettem meg, Kína országútjain címmel.


Azt gondoltam, amikor az Alexandra elkezdi a nyári akcióit tuti veszek valamit, de első látogatásomkor nem találtam semmit. Mondjuk ez nem jelent semmit. Nagyon látni akartam a katalógusukat a teljes akciós kínálatról, de még nem volt, aztán meg elmentem szabadságra. A héten benézek, aztán meglátom mit találok.
Mást nem is igen tudok megjegyezni, csak azt hogy kábé 4 könyvről tartozok irománnyal, amiket már befejeztem, de valahogy még azt sem sikerült összehozni. Komolyan, nem is értem hogy lett ilyen nyári szezon nálam. Na majd akkor augusztusban.

No comments:

Post a Comment