Friday, December 27, 2013

Nemcsak üdvösséget hozott – Karácsony utáni könyvek

Természetesen a Jézuska üdvösségen kívül könyveket is hozott. Listát adtam a könyvekről, amiket szerettem volna kapni, de csak hármat írtam fel rá (persze az igazin sokkal több van). Ebből kettőt kaptam meg, de csak mert a harmadik nem volt épp a boltban, ahol vásároltak. Nem is nagyon lehet mi mást erről írni, mint a címeket. 
     

Az egyik könyv Az élet gyönyörűsége (habár ezzel a címmel biztos sosem veszem meg, ha nem lett volna alatta az is hogy Kafka utolsó szereleme), a másik pedig egy újdonság, amit csak nem sokkal a lista küldése előtt fedeztem fel, de rögtön a lista elejére ugrott. Ez pedig egy dokumentum regény-féle, Észak-Koreáról – Nincs mit irigyelnünk a világtól. Ezt már el is kezdtem, nem tudtam kivárni, hogy ne olvassak bele. 

No comments:

Post a Comment