Friday, July 31, 2015

Júliuska

A július hónap elég hosszan, és nem túl blog-barátként telt el. Először is mert se internetem, sem számítógépem nem volt. Aztán lett gépem, de az internet tovább tartott mire beszerelték. Az egészbe közbe jött egy hosszú betegség is, így aztán tényleg a blog látta meg a kárát, na és persze az olvasás. Hónap elején legalább sokat olvastam, de aztán elkezdtem az új helyemen dolgozni, és azóta csak 5 percet töltök villamoson, addig pedig nem sok mindent tudok olvasni. Így a hónap második felében szinte pár oldalnál többet nem sikerült lemorzsolnom (azt is az orvosi rendelőben várakozva).

Könyvekből viszont annál több mindent bevásároltam, köszönvén a már említett új munkának és az Alexandra nyári akciójának. Hónap elején vettem 2 olyan könyvet amit már meg akartam venni, eléggé új kiadások:


  • Stephen King: A halálsoron
  • Hartay Csaba: Nem boci!


A nem bocit, már el is olvastam, majd valamikor kikerül róla a poszt is, ha sikerül begépelnem J. A King majd később.





Az Alexandra nyári vásáron a következők kerültek eddig a kosaramba:


  • Vámos Miklós: Hogy volt
  • Paul Auster & J. M. Coetzee: Itt és most
  • Lisa Rogak: Kísértetszív
  • Vladimir Nabokov: Laura modellje
  • Honoré de Balzac: Goriot apó
  • José Saramago: Káin
  • Richard Yates: Egy jó iskola



Inkább ezek ilyen random könyvek, de mindenek örülök, habár valószínűleg néhányra sokára kerül majd sor, de nem baj. Mindre 50, 60, 70 vagy több százalékos kedvezmény volt. Hát így ennyi a július hónapról.

No comments:

Post a Comment