Sunday, June 29, 2014

Tüskevár és Limonádé

Azt gondoltam, hogy a június nagyobb könyvvásárlás nélkül fog lezajlani, de végülis nem így lett. Mondjuk itthon nem is vettem semmit, hacsak ez az utolsó pillanati bookline rendelésem nem számít annak (azt is csak a Tüskevár miatt).

Na szóval, végre sikerült végrehajtanom az első bookdepository rendelésemet, amit már hónapok óta készültem végrehajtani, de mondjuk nem volt sürgős. Megrendeltem a következő könyveket:

Nikola Tesla: My inventions
The letters of Vincent Van Gogh
Shackleton: The heart of the Antarctic and South

Még ezek közül egyik könyvet sem láttam, de tudom hogy már megérkeztek, csak azóta még nem voltam otthon.

Aztán végre megkaptam ajándékba a Könyvtolvajt, angolul, mert mint mondtam, magyarul nem akartam elolvasni. Még jó hogy nem rendeltem meg azt is bookdepositoryról, mert már megakartam, sőt előbb-utóbb meg is tettem volna. Na mindegy, lényeg hogy most már meglepetésszerűen megvan, és nagyon örülök neki J.

Akkor még pár szóban a bookline-os rendelésemről. Megrendeltem a Tüskevár dvd-t és hogy ne csak már azt rendeljem, hozzárendeltem a Nyár Badenben című könyvet a kívánságlistámról, így felhasználtam a 2000Ft-os banktól kapott ajándékkuponomat is. De bookline minél tovább annál jobban veszít a minőségéből. Azzal, hogy a kuponomat használtam, nem vehettem át személyesen a csomagot, így 800Ft-ot rögtön levontak nekem postaköltségért. Hogy nem szomorodnak meg. Annyira utálom az ilyen magyar kapzsiságot. Valószínűleg nagyon le fogom minimalizálni a bookline rendeléseimet, mondjuk már az elmúlt időben sem vásároltam ott sokat. Egyék meg a könyveiket.

Hát így. Erről szólt a június. Más szempontból eléggé lassú volt.


UPDATE: A booklinetól kaptam egy értesítést, hogy valamelyik a 2 rendelésemből hiányzik, addig nem küldik. Szerintem felhívom őket és lemondom, vagy töröltetem azt a rendelést. Úgyhogy a Tüskevár és A nyár Badenben nem tartozik az e havi vásárlásom közé egyenlőre.

No comments:

Post a Comment