Saturday, March 29, 2014

Kezdődött a Forma-1, vége a rövid napoknak - Március

Amiután februárban kimaradt a könyvvásárlás – persze nem tudatosan, csak nem találtam semmit, amit épp megvettem volna – márciusban vettem ezt-azt. Az Alexandrában latin napok voltak, és megvettem diákkönyvtáros kiadásban Cervantes Don Quijote-ját, és Salvador Dalí titkos életét.  A harmadik könyv, amit velük vettem, pedig egy kezdők szakácskönyve volt, csak mert tényleg szükségem van rá. Amikor egy barátnőmnél átlapoztam nagyon megtetszett, mert 5-6 lépesben (óriási képekkel minden lépésről) ír le érdekes és egyszerű ételek elkészítését. Még túl sok időm nem volt, hogy készítsek is belőle valamit, meghát a konyhám is még hiányos, de örülök hogy megvettem.


Aztán azt is gondoltam, ezzel a márciusi könyvvásárlásgatásom véget is ér, de hát az Alexandra megint valami pár napig tartó akcióval jött elő a hónap végén, így még 3 könyvvel lettem gazdagabb. Végre megvettem a Lolitát, és 2 diákkönyvtáras verziós könyvet, Camus-től a Bukás és Közönyt, Zolától pedig a Patkányfogót (amit nem is hiszek, hogy kapható más kiadásban).


Amit még megjegyeznék, eléggé látható, hogy február-március hónapban elég keveset írogattam (mondjuk most repulokutyára többet), ez sajnos annak köszönhető, hogy nagyon sokat dolgoztam és szinte sosem volt időm. Ha meg volt, akkor inkább aludtam :D Remélem következő hónaptól már jobb lesz, és van pár dolog máris, amiről írni szeretnék, van pár amivel még tartozok (még mindig) és van pár, amit már megírtam, de várom a megfelelő időt a posztolására.

Úgyhogy mivel már nem tervezem, hogy márciusban több könyvet vásárolok, ezért is mertem 2 nappal a hónap vége előtt ezt kirakni.

No comments:

Post a Comment