Wednesday, August 21, 2013

Kellemes meglepetés a vonaton

A vonaton ma reggel, mellettem egy fiú elővett egy kopottas régi típusú könyvet. A könyv nem volt rossz állapotban, sőt eléggé megbecsült volt, csak látszott rajta hogy nem most vette a Libriben, hanem kb. nagymama könyvtárjának polcáról vette le. Mint a Bibliák. Még olyan kis könyvjelző szalag is volt hozzá. Kíváncsivá tett, hogy mi lehet az, mert így ennyi látásból verses könyvnek tippeltem. És valóban az volt! Tóth Árpád versei (ezt akkor lestem le, amikor lerakta az asztalra).


Nagyon tetszett nekem ez tett, ezért is írok róla. Nem gyakran látni verseskönyvet (!!) olvasó fiúkat. És hogy valóban olvasgatta azokat a verseket. És sorba mehetett, mert használta a könyvjelzőjét is. Érdekes. Mert én lánylétemre is versekből csak olyanokat olvasok el amiket szeretek. Vagy csak úgy lapozgatnék. Szerintem sosem lenne türelmem végigolvasni egy egész kötetet. Hát csak ezt akartam leírni, mert nagyon tetszett ez a fajta foglalatosság. 

No comments:

Post a Comment