Sunday, April 21, 2013

Könyvfesztivál után


     Csak egy rövidke bejegyzés a könyvfesztiválról. Nem is lehetne túl hosszú, mert sajnos az ott tartózkodásom is csak kb. 2 órás volt. A tavalyi félnaposhoz képest, sajnos csalódás. A felhozatal ugyanaz. Standok, könyvkiadók könyveikkel és könyvekhez kapcsolódó ereklyékkel. Egész napos programok és dedikálások vártak az érkezőkre. Én is kinéztem néhány programot, de sajnos rossz időpontban mehettem ki, mert valamelyikről lekéstem, valamelyik pedig csak később kezdődött volna, amihez már nem volt kedvem várni.

       Ma még tart, és zárul a könyvfesztivál. És újból egy évet kell rá várni, hogy legyen.

     Egy Hemingway novellás könyvet vettem angolul. Ennyi. Meg egy pár könyvjelzőt és egy táskát. Kicsit csalódott kedvemtől függetlenül, azért szívesen járnék gyakrabban rá, ha lenne…

No comments:

Post a Comment